Mascaror

Jag behöver inte skriva någon slags inledning nu tycker jag, hahah. Jag ska i alla fall skriva lite om mina 4 mascaror...:)
 
 
Maybelline new york the rocket volume express:
 
Det är den lila mascaran, men jag tror att de flesta visste det. Den är en bra masacara enligt mig. Den fördelar fransarna och är väldigt bra på underfransarna! Trots att borsten är ganska stor så gör den faktiskt det :) Det negativa som gör att jag inte brukar välja denna är att den typ inte går att tvätta bort :/ Man gnuggar och gnuggar och ändå stannar delar av den kvar som mörka ringar kring ögonen. Den får 3,5/5 stjärnor av mig!
 
Lóréal paris false lash telescopic: 

Bra liten borste är väll det första jag kommer på. Fördelar fransarna utan klumpar, men det är lite svårt att nå fransarna längst ut (typ mot öronen då). Det är en bra "vardagsmascara", den är inte lika "drama" som exempelvis they´re real från benefit. Superlätt att tvätta bort, speciellt om man jämför med maybellines! Den får 4/5 stjärnor av mig!
 
 
Benefits they´re real mascara:

Ett ord, grym! Rätt störigt när man försöker och försöker få bort allt, men så går det inte. Alltså nte 100% lätt att tvätta av men det är den värd. Borsten har någon slags knöl/boll längst ut, förstår inte varför men det är väll för typ volymen eller något hahah :D Man når alla fransarna bra, och det brukar inte bli klumpar. Ibland blir det men då får man bara försöka få bort dem. Väldigt "drama" om man råkar ta liiiite för mycket, så man får vara försiktig om man bara vill ha lite. Den får faktiskt 5/5 stjärnor av mig!
 
Lancome/Définicils:
Jag vet att det är hemskt, men jag har faktiskt inte testat denna än :/ Skriver vad jag tyckt om den när jag har testat den ;) Men jag tror att den är bra, den har en ganska normal borste. Alltså typ rak och rund eller hur man ska förklara :D Så den får inga stjärnor då jag inte har provat den än!
 
 

♡Kommentarer♡
♡ irma frisör och makeupartist!

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

Svar: absolut!
aprikoserna.blogg.se

2014-01-13 @ 23:13:11
URL: http://granboms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback