Lite tankar o sånt om nyår

Jag firade med familjen och två andra familjer. De andra familjerna hade vars två barn och alla hade superkul tillsammans! Roligt för er att veta, jag vet :) Men vi kom hem vid 2 typ och sen var det dags att fodra hästar 6 timmar senare :/ heheh... 
 
Som jag skrev i ett inlägg tidigare var mitt nyårslöft/mål att få högre poäng på tävling med Draumur. Vilket jag fick så det är jag jätte nöjd över!! :D
 
Det kallas ju löften, men som jag ser det sätter alla bara upp mål? Inklusive mig själv ;) Men detta årets nyårsmål (som jag kommer börja kalla det) är att rida V1 och T1. V1= Fyrgång, alltså man visar alla gångarter och även ökad (snabb) tölt. T1= Arbetstempo tölt (normalt tempo), arbetstempo på kortsidan av banan och steglängdsökningar på långsidan & sedan 1 varv ökad tölt. <-- var så bra jag kunde förklara, hahah. Inte få toppoäng utan mer att känna att jag gjort det och varit nöjd. Och jag ska också försöka kvala till islandshäst SM :D
 




♡Kommentarer♡

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback