Godmorgon alla fina :)

Åh va jag älskaaaar att sova...vaknade precis. Så himla skönt :D

Nu ska jag äta frukost, kolla gossipgirl, läsa lite och sånt mysigt. Inga läxor som behöver göras alls :) Vid 1 sticker jag till stallet & vid 4 kommer Emilia, Klara & Anna. Vi ska byta julklappar och ha allmänt mysigt ;)

Gick in och köpte godis i min stalloverall igår...*hoppas ingen jag känner ser mig*




♡Kommentarer♡
♡ Felicia

Haha jag kände också alltid som du när jag gick någonstans med mina stallkläder! xd Man har ju oftast inte (eller jag hade iallafall inte) så fina kläder, och absolut inte så rena! xD

Svar: hahah ja precis! Ibland har de varit fina och rena, men för det mesta är det inte så roligt :/ hahaahahahaha :D
aprikoserna.blogg.se

2014-01-12 @ 22:39:14
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback