Slow down - Selena Gomez

 
Grym låt. Just nu vet jag egentligen inte vad jag gör. Skulle packa lite grejer inför skolan som börjar imorgon, men jag la in lite pennor och en pärm - all done ;) Så nu kollar jag runt lite på youtube, bloggar och lyssnar på musik. Mys på sista lediga dagen tycker jag :D Men det är bara 3 dagar tills det är helg igen, sköööönt. Det ska faktiskt bli lite kul med skola igen, bara för att träffa alla! 
 
Nej nu vet jag vad jag ska göra, hämta ett anteckningsblock och planera hur jag ska göra med Draumur. Jag ska tävla om nån vecka så jag måste bestämma vilka dagar jag ska rida osv. Roligt, roligt! 
 
Ställer in lite tidsinställda till veckan. Ha en bra kväll allihopa :)
 
 

♡Kommentarer♡
♡ MATILDA

bra låt!

Svar: Ja verkligen :)
aprikoserna.blogg.se

2014-01-08 @ 10:39:45
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback