Recipebook

För er som inte visste det har jag en "receptbok", fråga mig inte varför för jag bakar typ aldrig. Hade väll inget att göra någon gång så då fick det bli en receptbok ;) Där i har jag goda recept som mjölkchokladkladdkaka med daimtopping.
 
 Den var tråkig på utsidan innan, men sen kollade jag in på en fantastisk blogg *ironisk*. Haha Emilia skrev det inlägget om anteckningsblocket, så då gjorde jag denna framsidan :) 
 
Ska också göra det på en anteckningsbok någon gång & ha massa kollage i den :D tyvärr så hade vi ingen färg i skrivaren :( Men den blev bra ändå! :3




♡Kommentarer♡
♡ emilia

KUUUUUUULLL OMGGG BOKKOMPISS ;D <33

Svar: :*
aprikoserna.blogg.se

2014-01-07 @ 08:58:20
URL: http://aprikoserna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback