50 saker - Tindra

1. Om du fick en dotter, vad skulle hon heta? - hmm, kanske typ Leah.
2. Seiren du kollar mest på just nu? - The vampire diaries
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – The lake house
4. Har du bra självförtroende? – Ja, det tycker jag. Beror på med vem jag är med ibland..
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Sova.
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Städa garderoben *kaos*, plugga biologi *sad i know* & let go of my phone.
7. Beskriv ditt drömutseende! – mig själv. Jag är jag och ingen annan!
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Sofie
9. Senaste du pussat?– mamma
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Har jag nog.
11. Den du senast sov över hos – Farmor om det räknas
12. Vem skrev du senast med på Insagram? – ska kolla... Sara 
13. Är du nöjd med din profilbild på Instagram? - det är jag väll.
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Klart godis. 
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Ja.... När vi skulle kolla på film i skolan och alla äntligen blivit tysta så sätter sig min kompis i mitt knä och vi välter bakåt och alla börjar gapskratta hahhahaahah.
16. Hur uppvaktar man dig? - bryr sig, och går inte på ett "jag är okej".
17. Har du rykten efter dig? - hoppas jag inte.
18. Din absolut sämsta egenskap? – blir irriterad lätt. 
19. Din bästa egenskap? – Säger vad jag tycker, ärlig. Hoppas iaf att d e positivt oftast. 
20. En låt du är beroende av? – ingen egentligen. Men gillar she's not me Pt. 1 med Zara Larsson.
21. Vad stod det i ditt senaste sms? 
Im waiting
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Pappaaa typ, Hah.
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Kan man väll, jag skulle nog inte varit bästis med mitt ex iaf. Man gjorde väll slut av en anledning
24. Har du kysst en kompis? – Nej.
25. Hur ofta dricker du alkohol? – aldrig, aldrig, aldrig. Osäkra som gör det innan 18. Tror man är så cool då man inte har något annat att visa upp.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – idiotos.
27. Vad hatar du? – Ormar...
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Svårt, men kanske det.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Var typ på ett vattenland och vattnet försvann och sen kom det typ igen och folk flöt iväg och drunknade, mysigt va? :/
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – runt 50, absolut!
31. Hur lång är du? – vet inte
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – oj, kollar typ inte svenska filmer. Kan ingen iaf ;)
33. De bästa svenska skådespelarna? - :/
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – hungergames...men twilight av dem!
35. Ditt humör för tillfället? – ehm..trött as hell.
36. En vacker person? – Selena Gomes
37.Har du instagram? – Jadå, men den e privat. Följ @aprikoserna istället!!
38. Vem kramade du senast? – Mamma tror jag..
39. Vem träffade du senast? – Shit, mamma på den med!
40. När slog du dig senast ? – Nån minut sen, j*kla bildörr.
41. Någon du vill träffa? – Annaaaaaaa, kom hem bajsunge.
42. När grät du senast? Varför? – På nyårsafton, håret var inte fint :/ hahahhahhahhaahahhaah, men ärligt så var d faktiskt.
43. Sminkar du dig varje dag? – Naj
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Oj, när jag var mindre var det mamma men nu mer och mer pappa.
45. Är du helsvensk? – Jao, föddes inte här men ändå.
47. En artist du inte gillar? – Pink typ
48. En artist du gillar? – zara larsson
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Min häst
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – jag vet faktiskt inte. Kommer väll med tiden :) Men jag får gärna tjäna bra med pengar, så jag kan köpa dyra fina hästar och annat kul ;) hahahaah
 
Mina uggisar :)




♡Kommentarer♡

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback