Tjohopp

Först vill jag bara säga att jag vet inte vad jag menade med tjohopp, så nu stryker vi det ;)
 
Visst är det roligt att vi har börjat blogga igen, det tycker jag i alla fall! Det är fortfarande några detaljer kvar att fixa med som våra "personliga" texter och sånt. Men det fixar vi nog snart :D jag behöver ju inte precis berätta vad som hänt idag, var i skolan-alla prov är avklarade, cyklade till stallet och fixade lite där sen cyklade jag hem & här är jag :) 
 
När jag har duschat ska jag och två kompisar till en galleria och handla lite saker, berättar mer om det senare! Fler inlägg kommer, det lovar jag :D kanske hur jag gjorde dessa naglarna?
 
 
xoxo Tindra

♡Kommentarer♡

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback