Idag var en sån dag

Då jag bara låg i soffan och kollade insta, varje minut. Hmm, ingen uppdaterat? Skit också. Sätter på tvn, bytar kanal tills jag ger upp och kollar insta igen. Så höll jag på ett tag, tills jag tog tag i livet *heheh* och åkte till stallet. Mamma red och jag cyklade med...;) Förlåt för dålig uppdatering angående Draumur, men han e fortfarande kung :) 

Imorgon ska jag va med Emilia & sen blir det stallet :D Ska mocka till två hästar, Draumur vilar!

Klockren ;)




♡Kommentarer♡
♡ emilia

HAHHAHAHAHAHHAHAHHAH VÄRLDENS BÄSTA BILD OMG

Svar: ja vet ;) HHAHAHAHAH
aprikoserna.blogg.se

2013-12-29 @ 23:02:14
URL: http://aprikoserna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback