Victorias secret body mists

Jag har just nu 4 stycken :) Detta är vad jag tycker just nu! För bara några dagar sen tyckte jag inte såhär om dem! ;)

Aqua kiss:
Luktar super fräscht och gott i alla lägen. När jag inte kan bestämma mig tar jag den ;) Men tyvärr så tappas doften riktigt snabbt när man tagit på den. Men den får ändå 5/5 stjärnor!
Midnight exotics:
Luktar gott men "mycket" ,så ibland älskar jag dem och ibland använder jag dem andra i stället. 3,5/5 stjärnor!
 
Endless Love:
100% i flaskan men på blir den ibland lite som typ en medicin eller något. Tror bara jag inbillar mig då ingen annan tycker det, hahah. 4/5 stjärnor!
 
Pure daydream
Luktar egentligen likt en parfym då doften håller riktigt länge!! Doften är liksom bara god, inte söt och inte för mycket :) Denna kan jag också bara spraya på mig om jag inte kan bestämma mig. 5/5 stjärnor!
 




 

♡Kommentarer♡
♡ Felicia

Vad kul att ha så många att välja emellan! Just dofter är ju jätteroligt att kunna variera beroende på vilket humör man är på! :d

Svar: Ja det är det verkligen :D
aprikoserna.blogg.se

2014-01-02 @ 22:53:52
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback