3 bra läpp-produkter

1. Alla vet nog förmodligen vad detta är, men eftersom jag ska vara så stereotyp av mig, så heter den eos för er som inte vet. Dens förpackning är supersöt och hyffsat lätt att bära med sig. Och, den hjälper + ger läpparna en fin glans. Sen kan vi ju inte glömma bort den otroligt goda lukten, det finns en massa, men den på bilden är mint.
 
2. Denna (som jag har för mig att jag har skrivit om innan) är från vs, och är som ett genomskinligt läppglans. Den gör dock inte dinna läppar mjuka och bra, brukar därför ta nr 3 under. Läpparna får en fin glans och det är inte för mycket för skolan, men kan ändå användas till i princip allt. Går även att lägga över något färgat läppstift osv.
 
3. Hudsalvan från apoteket. Den ger inte dina läppar någon fancy look, men den är så bra att ha med sig! Den går nämligen att använda både som läppsyl och som handkräm (vilket jag behöver ganska mycket på vintern).

♡Kommentarer♡
♡ MATILDA

tack för tipsen!

2014-01-31 @ 08:59:10
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback