Januari favoriter - smink!

 
1: En mascara från lumene, Blueberry Curl Mascara. Har bara använt några gånger men jag älskar den! Bläddra ner några inlägg så hittar ni en review på den :) Ganska liten och hård borste som gör att det inte blir några klumpar alls. Skriver inte så mycket mer om den nu. Köpte den för några dagar sedan så egentlige ska den inte vara med, men som sagt så älskar jag den så den får vara med ändå.
 
2: Benefits fake up concealer. Det är ett stift med primer i också som gör att den sitter på bättre. Den är lätt att applicera, lättast med fingert, och håller som sagt länge. Jag har den ljusaste färgen, 01 light, och den täcker blått under ögonen etc.
 
3: Bare Minerals Multi-tasking Minerals, summer bisque. Superbra concealer! Vet inte egentligen om det är en concealer, men jag tror det. Använder den runt näsan, i pannan, på finnar, allt jag vill täcka i alla fall ;) Den är grym i alla fall och rekommenderas verkligeeeeeen.
 
4: Benefits they´r real mascara. Ger massor av volym men tyvärr klumpar ibland. En mascara som man bara måste älska men jobbig att tvätta av...:/ Skönt att ha olika mascaror att skifta mellan så därför tog jag med mina 2 favoriter.
 
Ja detta var smink delen, det kommer en del senare idag med bodymist, läppbalsam och annat. Hoppas att ni gillade den :)
 
 
 
 

♡Kommentarer♡
♡ frida christina

Har länge funderat på att köpa en mascara från Lumene, så kanske får bli nästa inköp nu när du säger att den är bra!

Svar: Ja, jag funderade också på lumende mascaran ett bra tag. Men den är verkligen värd det nu när jag har den :)
aprikoserna.blogg.se

2014-02-01 @ 12:15:07
URL: http://fridachristinas.devote.se
♡ Ebba ♥

Bra tips!

Svar: tack :)
aprikoserna.blogg.se

2014-02-01 @ 12:18:35
URL: http://ebbaaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback