Januari favoriter - allmän skönhet!

 
Åh vad sånna här inlägg är roliga att skriva :) Nu kör vi andra delen januari favoriter!

5: Eos lip balm, strawberry sorbet. Beroende är jag verkligen! Luktar fantastiskt och återfuktar läpparna bra. Söt förpackning gör det ännu bättre :) Jag har tre stycken, denna, blueberry acai & sweet mint (tappat bort för tillfället...annars är den favoriten). 
 
6: Moroccanoil treatment. Används varje gång efter att jag duschat håret. Luktar supergott, gör håret lent och allt sånt den ska & håret blir lättare att borsta ut också. Har testat massor av hårproduker, men har moroccanoil schampo, balsam och treatment :) Bäääääst!
 
7: dermalogica intensive moisture balance. Min "dagkräm" eller vad man ska kalla den. Tar den på morgonen när jag tvättat ansiktet och på kvällen när jag tvättat ansiktet. Den återfuktar huden perfekt. Har också en ansiktstvål från dermalogica som är superbra.
 
8: Hollisters silver strand beach body mist. Min första body mist, det är minnen det...nej men haha. Kan inte förklara hur den luktar men gott i alla fall :) Använt alla mina bodymists lika mycket under januari, men jag valde denna då jag gillade den mest just nu ;) Den luktar sommar och påminner mig om min älskade sommar!
 
9: Bath and bodyworks aloha orchid anti-bacterial hand gel. Alltså hand sprit som luktar gudomligt. Har 3 stycken, en i jackfickan, en i skolväskan och en här hemma. Superbra då de är så små och tar 2 sekunder att använda! Man känner sig fräsch och sånt direkt :D
 
Detta var de två första delarna, det kommer kanske en kläder, skor och smyckesdel också. Vad tycker ni, vill ni ha det? :)
 
 

♡Kommentarer♡

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback