Nyårsfrågor

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag va i Barcelona.. Hahah nej men vet inte riktigt :P

 

Hade du några nyårslöften och höll du dem?

Asså jag har för mig att jag hade nyårslöften men kommer bara inte ihåg vilka bara.

 

Vilka länder besökte du?
Spanien, Italien, Norge och Danmark.
 
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
30 Augusti.. 
 
Största misstaget?
Ugh. Varför gör jag denna quizen? 
 
Bästa köpet?
iPhone 4s maybe? 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder elr kamerasaker.  
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina kompisar och min familj gör mig glad hela tiden :D
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Royals?
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både, har varit ledsen mer, men också gjort fler roliga saker med vänner och familj.
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
Varit med kompisar och missat ngra poäng på ett prov ist, är inte så gammal då får passa på att ha kul medan jag kan.
 
 

♡Kommentarer♡

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback