New year tag 2013 - med Tindra

Bästa händelsen detta året (2013) ?

Hmm, nörd är jag. Läste hungergames serien, kommer inte på något bättre just nu ;)
Vilka kompisar har du varit mest med under året?

Helt klart Anna, Klara och Emilia.
Sämsta händelsen under 2013?

Har inte hänt något hemskt precis, lever vidare med ett leende på läpparna :D Om något är det väll alla proven, men så är det ju för alla!
 
Bästa köpet?
Mina nya ridskor. Nya är de inte, men de införskaffades under 2013! Helt grymma, tummen upp :) 
 
Vad kommer du inte köpa igen?

Maybelline newyork rocket mascara. Sjukt bra och fin på, älskar den, tills man ska tvätta av den. Går typ inte förrän man tvättat två gånger och tagit med tops efter det. Även då syns lite mörker under ögonen :/
 
Bästa resan?

Lätt USA.
 
Vilket ord har du använt mest på sms?

IKW, I know betyder det för er som inte vet. IDK, i dont know. Och sen självklart japp, som är typ ja, fast det visste ni nog redan ;)
 
Något du har ångrat under året?

Nej, faktiskt inte. Är nöjd med hur jag presterat i skolan, Draumur och jag som ekipage går också framåt. Har varit med min familj och vänner så mycket jag kunnat och bloggandet tycker jag också jag varit bra med ;D Eller kom på något nu, skulle inte tappat min mobil så den fick massor av sprickor.........smart som jag är.

Hade du några nyårslöften och höll du dem?

Jag kommer faktiskt inte ihåg. Hade något med att jag skulle få högre poäng med Draumur på nästa tävling tror jag, och det fick jag också ;) Går framåt heeeela tiden!!! 

Spenderat mest pengar på?

Saker i USA som exempelvis bodymists och smink. Annars är det klart Draumur, :D

Vilken låt kommer du att tänka på om man säger 2013?

The monster

 
 
 
 

♡Kommentarer♡

Kommentera inlägget här:

♡Vad heter du?
Här ofta?

♡E-postadress: (publiceras ej)

♡URL/Bloggadress:

♡Vad har du att säga?

Trackback